¿Dónde os llaman catalines o polacos?En Madrid,no lo he oído nunca.
Lo de "mandriles" es hasta divertido¡¡Tampoco lo había oído nunca.
::ACAI-TLP (Admin) dijo:Raquel, veo que eres toda una "catalana" de adopción... para "no entender" lo haces muy bien, enhorabuena! ;).
Si todos fueran como tú los "catalines" (o "polacos") no tendríamos problemas con los "mandriles", jajajajaja.
Un beso.
Jo solsament he estat al hospital psiquiatric de Salt...peró 12 anys....em sembla massa temps inclús per algú amb tlp. A
part he estat en altres hospitals de medicina general perooperacions que ara no venen al cas...i em varen tractar con si fos una verdadera dement. Ara bé, al hospital de Salt era com a casa meva.La gent de psiquiatria esta....malalta, con es normal que ho sigui si es un manicomi...El personal de cuidadors son persones que venen d´altres profesions i n´hi ha de bona gent i d eno tan bona.Ara bé, la docotora que a mi em va portar és una verdadera eminencia.Ho ha de ser si va a conseguir que despres de una dotzena d´anys jo pogues surtir i fer una vida autonoma i en parella.Solsament us dic aixó i crec que per si sol ja diu molt.Puc dir molets coses sobre la sanitat publica catalana..pero m´estimo més dir solsament les coses bones per si un dia els torno a necesitar...que mai se sab amb el que ens trovarem...a més, de coses bones també n´hi han.
Bienvenid@ a
La Comunidad de Sin-Límite
© 2024 Creado por Fundación TLP. Tecnología de